~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 7 iulie 2011

SCAPAT SUB STANCA


"Inaltat sa fie Dumnezeu,Stanca mantuiri mele."(2 Samuel 22:47)


Un vestitor al Evangheliei pe nume Augustus Toplady, din Anglia, facea o excursie in muntii din apropierea localitati sale. Deodata, s-a starnit o furtuna cu o ploaie torentiala. Nu era nici o casa si nici un adapost in apropiere, dar a vazut o stanca ce avea o scobitura in care puteai sa te refugiezi.

A alergat si s-a adapostit acolo. Situatia in care s-a aflat, l-a inspirat sa scrie frumoasele versuri:

Cel ce Te-ai deschis mie,
Stanca de mantuire,
Apa si acel sange,
Care din coasta-Ti curge,
Sufletu-mi sa-l mantuie,
De pacat sa ma spele.


Fapte cate-am lucrat,
Legea Ta le-a judecat,
Orisicat eu m-as lupta,
Plangand ziua si noaptea,
De pacat nu m-ar scapa,
Numai sfanta mila a Ta.

Aceasta Stanca este Insusi Domnul Isus Hristos, care prin cuvintele Evangheliei spune: "Veniti la mine toti cei truditi si impovarati, si Eu va voi da odihna."

Niciun comentariu: