~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 19 iulie 2011

BUNATATEA LUI DUMNEZEU




"Te iubesc cu o iubire vesnica;de aceea iti pastrez bunatatea Mea ."(Ieremia 31:3)

Dumnezeu este adeseori extrem de bun cu cei care nu merita deloc un astfel de tratament. "El face sa rasara soarele si peste cei rai si peste cei buni, si da ploaie peste cei drepti si peste cei nedrepti. (Matei 5:45)


Imi amintesc, din propia mea experienta, ca atunci cand am ajuns sa-L cunosc pe Domnul Isus, am descoperit ca El iubea pe pacatosi. Inainte de a face aceasta descoperire ,credeam ca El ii iubea numai pe cei buni si drepti. Dar citind Cuvantul Lui, am inteles ca El a venit sa-i cheme la pocainta nu pe cei neprihaniti, ci pe cei pacatosi.


Mult timp credeam ca El asteapta faptele mele cele bune, iar eu nu aveam niciuna sa-I ofer. Insa staruind in citirea Cuvantului, am aflat ca El S-a jertfit, nu pentru dreptatea noastra, ci pentru pacatele noastre.


Apoi am ajuns la convingerea ca nimeni dintre cei ce cred in El "nu vine la judecata " (Ioan 5:24). Am crezut in El si mi-am dat seama imediat, din Cuvantul Lui, ca nu eram judecat si ca pacatele mi-au fost iertate .


Niciodata mai inainte nu m-am cait atat de mult ca atunci. Mi se parea ca eu trebuie sa fi fost la fel de rau ca si Diavolul, daca am fost in stare sa pacatuiesc in contra Lui asa cum am facut-o. Chiar pe cand ma bucuram de iertarea pacatelor, ma simteam rusinat sa-L privesc in fata si sa-I cer mila .


Gandul ca eu am pacatuit fata de un asemenea prieten, gata sa-mi ierte pacatele, ma facea sa-mi acopar fata de rusine. -C.H.SPURGEON

2 comentarii:

Ellie spunea...

Daca n-ar fi pentru bunatatea Lui...toti am fi fost pierduti.
Ce mare har sa fim chemati de El...
Da, Dumnezeu ne iubeste cu o iubire vesnica....intradevar nemeritata... dar slava Lui!

Iti doresc o zi binecuvantata!

Speranta spunea...

Ellie,si eu ma gandessc la
bunatate Lui ca nu o meritam.

Dar,Dumnezeu Isi manifesta bunatatea si iubirea Sa infinita in fiecare dimineata fata de noi!

Slavit sa fie Dumnezeu pentru bunatatea Lui...

Multumesc pentru vizita si
iti doresc o saptamana cu multe bucurii!