~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 8 martie 2011

O SCRISOARE

"Fiul i-a zis: Tata ,am pacatuit impotriva cerului si impotriva ta, nu mai sunt vrednic sa ma chem fiul tau."
-
"Draga tata,
Sa stii ca eu,fiul tau,care te-am parasit acum 20 de ani ,traiesc in G si am ajuns intr-o stare nenorocita .Nu mai am nici o avere,nici sanatate.Am pierdut totul si simt ca mi se apropie sfarsitul .Inainte de a muri iti scriu aceasta scrisoare ,prin care te rog sa ma ierti!"
-
Tatal a citit scrisoarea udand-o cu lacramile sale si,chemand pe celalalt fiu al sau,i-a zis :"Iata ce scrie fratele tau!Scumpul nostru se prapadeste ,dar noi trebuie sa-l salvam neaparat!,"Pentru fratele meu ,"sunt gata sa merg pana la marginea lumi si sa-l aduc acasa."
-
"Si lund banii necesari pentru drum .a plecat in tara straina sa-si caute fratele .Acolo ,un om imbatranit inainte de vreme statea untins pe o lavita unui bordei rece si intunecos .Cineva batu la usa :"intra cine esti?-"Eu sunt fratele tau.Ah ,scumpul meu ,in ce stare te gasesc !
-
Dar imbarbateaza-te,caci iti aduc o veste buna :tata te iarta !""Tata ma iarta?!Ma iarta tata?Ah scumpul meu tata!"-'Da tata te iarta !Si nu numai atat ,ci ma si trimis sa te aduc acasa .
-
Ti-am adus si haine .ti-am cumparat si bilet pentru calatorie .toate sunt gata.Pregateste-te sa plecam !"-'Ah,tata ma primeste iaras acasa?!Vai,scumpul meu tata !Cat de mult te-am suparat si cat de bun si iertator esti tu!"
Asa a procedat Dumnezeu pentru iertarea si mantuirea noastra.-din Samanta buna

Niciun comentariu: