~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 20 martie 2011

TU ESTI UNIC


"Acum dar Dumnezeu a pus madularele in trup asa cum a voit El (1 Corinten 12 :18)
-
Daca esti crestin,atunci ocupi un loc special in planul lui Dumnezeu.El ti-a dat un dar unic si capacitati cu care sa-L servesti.Apostolul Pavel a folosit ilustratia cu trupul fizic pentru a defini indatoririle de membri ai bisericii.
-
"Voi sinteti trupul lui Hristos,si fiecare ,in parte ,madularele lui."(1Corinteni12:27) El ii atentioneaza pe crestini sa nu incerce sa functioneze ca un "ochi"daca Domnul i-a destinat sa fie o"mana".
-
Cu alte cuvinte ,nu incerca sa copiezi talentele si capacitatile altora .Foloseste darurile pe care ti le-a dat Dumnezeu pentru a-ti aduce contributia particulara.
-
O legenda antica ne spune despre un rege care a intrat intr-o zi in gradinile sale si a gasit aproape totul vested si uscat.Stejarul era bonlav ,deoarece nu era asa de frumos si inalt ca bradul.
-
Bradul era suparat ca nu putea sa faca fructe ca parul,iar acesta era necajit ca nu are aroma atat de placutaa ca molidul .Aceeas nemultumire predomina pretutindeni in gradina.
-
Cand a ajuns la panseluta ,a gasit-o plina de bucurie si cu fata stralucitoare."Floricica",a spus regele ,"sunt bucuros sa gasesc cel putin o planta care este fericita".
-
"Maiestate ,a spus panseluta ,stiu ca sunt micuta ,dar m-am gandit ca daca am fost plantata aici ,maria ta are nevoie de o panseluta.Daca ai fi vrut un stejar sau un brad ,i-ai fi plantat in locul meu .Asa ca m-am hotarat sa fiu cea mai frumoasa floricica!"
Crestine ,tu ai un loc unic in planul lui Dumnezeu.
Incadreaza-te cat mai desavarsit in El!-H.G.B

Niciun comentariu: