~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 27 decembrie 2010

CE ESTE VIATA ?



" Invata-ne sa ne numaram bine zilele ,ca sa capatam o inima inteleapta!(Psalm 90:12)
-
Viata omului este ca o calatorie pe mare , uneori linistita ,dar de cele mai multe
ori primejdioasa .Primi ani nu sunt pentru toti copiii ani placuti si plini de iubire.
-
Dar toti se lovesc de valurile adolescentei si infrunta oceanul vietii schimband traiectoria ,preocupati cand orizontul se contopeste cu marea.
-
Apoi vanturi ,curenti potrivinci ii fac sa schimbe traiectoria ,fara sa-si dea seama:cate voci diferite ,cate religii variante in aceasta lume !Cum sa-ti gasesti drumul in acest univers in miscare?
-
Navigatorul are un sistem de referinte stabil ,bazat pe centrul de inertie al pamantului si pe trei stele din univers .Cu instrumente adecvate poate sa se orienteze si sa pastreze directia.
-
Care este singura referinta sigura in aceasta lume ?
Este BIBLIA,Cuvantul lui Dumnezeu ,"o candela pentru picioarele mele si o lumina pe cararea mea "(Psalm 119:105)
-
Chiar si in furtunile vietii,departe de orice sprijin ,Dumnezeu este "un ajutor ,care nu lipseste niciodata in nevoi "(Psalm 46:1)El este gata sa ofere ajutorul Sau
orcarui naufragiat care-l cauta,Aceptati?
din Samanta buna

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumoasa amintire ca Domnul Isus este cu noi totdeauna... si nu lipseste chiar cand trecem prin necaz. El este langa noi in precursul vieti noastre.

Da ,Dumnezeu ESTE un ajutor!

Iti multumesc tare mult pentru tot ce faci sa incurajezi pe multi. Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa iti dea mult har!

Speranta spunea...

Chiar daca in viata trecem prin necazuri...
avem "un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi.

Si in furtunile vietii ,El este adapostul nostru .

Ellie,si eu iti multumesc pentru ca si tu ma incurajezi .Dumnezeu sa te binecuvinteze cu mult har si bucurii...