~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 18 iunie 2010

NU EU, CI HRISTOS

Nu eu ci Hristos sa fie onorat, iubit, inaltat;
Nu eu ci Hristos sa fie vazut, cunoscut, auzit;
Nu eu ci Hristos, in fiecare privire si fapta,
Nu eu ci Hristos in fiecare gind si cuvint.

Nu eu ci Hristos sa mingie lin suferinta,
Nu eu ci Hristos sa stearga lacrima de pe obraz,
Nu eu ci Hristos sa ridice povara care ma oboseste;
Nu eu ci Hristos sa indeparteze toate temerile mele.

Nu eu ci Hristos imi implineste fiecare nevoie,
Nu eu ci Hristos sa fie puterea si sanatatea mea;
Hristos, numai Hristos pentru trup, suflet si duh;
Hristos, numai Hristos, traieste-Ti viata Ta in mine.

Hristos, numai Hristos, curind imi va umple viziunea,
Ii voi vedea in curind toata gloria Lui,
Hristos, numai Hristos imi implineste fiecare dorinta,
Hristos, numai Hristos, sa fie totul pentru mine.

(tradusa din engleza)

2 comentarii:

Ellie spunea...

Frumoasa poezie...Domnul Isus sa ne ajute ca El sa aibe primul loc in viata noastra.

Speranta spunea...

Da,Ellie si eu doresc tot ca tine ...Domnul Isus sa aibe primul loc in viata noastra