~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 1 februarie 2010

DUMNEZEU TE CONSIDERA IMPORTANT

"...Cand noi suntem lucrarea Lui.(Efiseni 2:10)
Ruth Lee a scris:in ultima zi a unei conferinte a scriitorilor ne-am adunat cu totii intr-unul dintre dormitoare .In pijamale toti aratam la fel .Rand pe rand ,fiecare a inceput sa-si descarce sufletul .

Dupa ce au vorbit cativa scritorii consacrati ,precum si alti care aspirau la glorie ,mi-a venit si mie randul .Am spus :Ma numesc Ruth...si ma simt atat de inferioara incat cred ca am sa ma intorc la mine in camera .Toti au ras ,asa ca am prins curajul si am continuat -

"Cred ca mati putea numi o producatoare .In 30 de ani am produs un terapeut (bine pregatit )in probleme respiratorii ,un mecanic si o gospodina fericita De asemenea sunt implicata ,in co-productia celor sapte nepoti "

Le-am povestit cat imi este de plina viata .Munca la coada vacii ,ajutor la reparatul gardurilor ,dupa care rugaciuni pentru a sta ploaia .Le-am povestit despre orele pline ca ingrijitoare de copii si menagera .

Le-am mai spus cat sunt de infometata .Flamanda dupa hrana spirituala. si afectiva primita la aceasta conferinta .

O fata care statea intr-un colt al camerei si care tacuse pana atunci ,isi inalta glasul :Ai putea -Te rog ,sa te intorci ca sa te vad si eu ?"Dupa ce m-am comformat ,fata a continuat :"Vreau sa imi amintesc de chipul tau cand voi
scrie."a spus ea",vreau sa scriu pentru oameni ca tine "

"
Dintr-o data n-am mai simtit nevoia de titluri sau premii .Cuvintele ei m-au ajutat sa inteleg ceea ce stiam din totdeauna .Dumnezeu nu creeaza oameni ne-insemnati -fiecare este important in ochii lui Dumnezeu!"

Preluat din Cuvantul lui Dumnezeu
meditatii zilinice

2 comentarii:

Ellie spunea...

Psalmul 139 este o buna amintire...ce multa valoare avem noi in fata Domnului Nostru~

Speranta spunea...

Multumesc...pentru incurajare.Dumnezeu sa te binecuvinteze.