~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 2 martie 2009

CE ATITUDINE AI

"Cel ce cerceteaza duhurile este Domnul Solomon a spus :"Toate caile omului sunt curate in ochii lui ,dar cel ce cerceteaza duhurile este Domnul ."

Scritoarea Isabel walseley spune:"Sunt o persoana ingauitoare ,care se intelege cu toata lumea.
Dar lucru acesta s-a schimbat cand am avut o disputa cu prietena mea .I-am spus ca eu am dreptate si i-am explicat de ce.De fapt si alti imi dadeau dreptate .

Problema este ca nu mam simntit mai bine...m-am simntit mai rau."Doamne " m-am rugat eu .
"sti ca am avut dreptate ,dar de ce ma simnt atat de rau?".Am fiert cateva zile .Apoi am primit raspunsul Sau ."Da ai avut dreptate, dar ai avut atitudinea gresita .

"Am castigat o mica victorie intr-o diferenta de opinie ,dar am pierdut taramul unei prietenii.
Mi-am cerut iertare de la prietena mea .M-a iertat ,iar relatia noastra s-a refacut .Acest incident
s-a produs in urma cu cativa ani si stiti ceva ?
Nici nu mai imi amintesc care a fost motivul acelei dispute .Ma consumat atat de mult atunci .Dar
nu acum ."

Nu lasa ca nevoia ta de a "avea mereu dreptate "sa-ti fure posibilitatea de a arata bunatate si de al lasa pe Dumnezeu sa se ocupe de altii .Celor mai tari de cap dintre noi .Iacov le scrie:
"Orice om sa fie grabnic la ascultare ,incet la vorbire ...(Iacov 1:19 )
Trebuie sa-ti castigi dreptul de a vorbi si de a te implica in viata cuiva ,iar aceasta cere timp.
Pune-ti urmatoarea intrebare :"care este scopul meu ?sa castig o disputa ?Sa arat bine si sa par destept. ?"

Aceasta este formula garantata pentru distrugerea unei relatii Pavel scrie :"sa va innoiti in duhul mintii voastre "(Efiseni 4:23) Concluzie :cand acorzi atentie Duhului Sfant ,El iti va spune
cand ai nevoie de o schimbare a atitudinii.

Cuvantul lui Dumnezeu pentru astazi
meditati zilnice

Niciun comentariu: