~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 19 mai 2020

LASA O MOSTENIRE



















"Si la aceasta ati fost chemati: fiindca si Hristos a suferit pentru voi si va dat o pilda, ca sa calcati pe urmele Lui.(1Petru2:21)
"Daca paziti poruncile Mele,veti ramanea in dragostea Mea, dupa cum si eu am pazit poruncile Tatalui meu ,si raman in dragostea Lui .V'am spus aceste lucruri ,pentruca bucuria Mea sa ramana in voi, bucuria voastra sa vie deplina.(Ioan 15: 10-11)
                                         
           "Bine, rob bun si credincios"(Matei 25:21)

Noi nu putem alege momentul sosirii si al plecarii noastre de pe pamant, dar putem alege ce mostenire lasam si pentru ce vom fi tinuti minte.

La varsta de cinci ani, a scris un concert performant pentru clavecin, inainte de varsta de zece ani, a publicat mai multe sonate pentru vioara si canta din memorie cele mai bune lucrari ale  lui Handel si Bach. La scurt timp dupa ce a implinit doisprezece ani, a compus si a dirijat prima lui opera.

I s-a acordat o invitatie de onoare in calitate de concert  maistru la Orchestra Simfonica din Salzburg si cativa ani a fost aclamat ca si mandria Salzburgului.

Cand a murit la varsta de treizeci si cinci de ani, avea scrise patruzeci si opt de simfonii, patruzeci si sapte de arii, duete si cvartete cu aproximativ 600 de compozitii originale.

Chiar si asa, Mozart, caci despr el este vorba, si-a trait cea mai mare parte a vietii in saracie si a murit in obscuritate. Vaduva lui bonlava a parut indiferenta la moartea sa.

Catva prieteni au ajuns la biserica pentru serviciul de inmormantare, dar o furtuna i-a impedicat sa mearga si la mormant ca sa-l ingroape. Deci locul mormantului sau a devenit astfel imposibil de identificat. Nici un altar nu-i marcheaza locul de veci.

Astazi ,pentru ce ne aducem aminte de Mozart ? Care este mostenirea sa? Nu viata pe care a trait-o, ci muzica pe care a dat-o lumii ne imbogateste si astazi vietile.

Cand punctul central al vietii tale este doar interesul propiu, lumea nu-ti va simti lipsa cand vei pleca din lumea aceasta si asta pe buna dreptate. Asadar, gaseste o cauza mai mare decat tine insuti, o cauza care va dainui si dedica-ti viata in aceasta directie.

Nu lasa doar un testament, lasa o mostenire care implineste voia lui Dumnezeu
{coordonatori Bob&Debby Gass}
www.fundatiaseer.ro
      

Niciun comentariu: