~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 11 martie 2019

DACA-TI PUI INCREDEREA IN HARUL LUI DUMNEZEU


























"Caci Dumnezeu care a zis: " Sa lumineze lumina din intuneric," ne-a luminat inimile, pentru ca sa facem sa straluciasca lumina cunostintei slavei lui Dumnezeu pe fata lui Isus Hristos.(2 Corinteni 4:6)

Vechiul meu prieten, dr.Max Reich, fiu de rabin, a fost convertit la Londra, Anglia, si a absolvit Universitatea Oxford. A fost poet, savant si un minunat om al lui Dumnezeu.
Odata a vizitat ceea ce am numi o femeie cazuta. Toti suntem cazuti, dar ea se afla pe patul de moarte.

Femeia i-a spus: "Dr Reich, dumneavoastra sunteti un om bun, dar nu ma cunoasteti. Sunt o femeie ingrozitoare, absolut ingrozitoare. Nu sunt vrednica sa stati aici pe patul meu" El a raspuns linistit: "Esti pe moarte."

"Stiu ca sunt pe moarte." a spus ea, "dar am dus o viata ingrozitoare, o viata abjecta."
"Dumnezeu te va mantui."
Uitandu-se la Max , ea a raspuns: "Nu pe mine, nu, nu. Nu sunt destul de buna. Bunatatea mea nu ma poate ajuta sa intru."

Dandu-si seama de atitudinea ei, el a spus:" Sora,  daca bunatatea ta nu te poate ajuta sa intri, rautatea ta nu te poate tine afara."
"Chiar asa, dr, Reich? Si a inceput sa planga.

"Chiar asa. Daca bunatatea nu te poate ajuta sa intri, rautatea nu te poate tine afara."
Ea a crezut in Domnul Isus Hristos si a fost convertita. Cand harul lui Dumnezeu se confrunta cu o situatie morala, El pronunta sentinta la viata.

Cred cu tarie ca in cer  sunt multe sfinte pe care membrele prezumtioase ale Societatii de Ajutoare a Femeilor nu le-ar fi primit in randul lor nici in ruptul capului.
"Femeia aia nu ! Nici vorba! E un prost exemplu." Evaluarea este probabil adevarata, cel putin pe afara.

Sunt redunoscator ca intrarea in cer nu se bazeaza pe votul cuiva. Nu-mi plac in mod deosebit oamenii prezumtiosi si nu cred ca Dumnezeu este multumit de ei. Lucru pentru care sunt recunoscator e ca nu ei sunt responsabili de lista celor ce intra in cer.

N-ar fi aceptat-o niciodata in mijlocul lor pe Maria, celebra in Noul Testament, care a avut sapte deomoni.
Ingaduinti-mi sa dau marturie si sa spun ca harul lui Dumnezeu lucreaza ca sa o mantuiasca pe cea mai josnica femeie care s-a baltacit vreodata prin viciile carciumilor de doi bani, iar sangele Domnuli Hristos o spala. Este la fel de casta ca cea mai casta si la fel de curata care cea mai sfanta femeie care a existat vreodata.

Bunatatea nu te poate duce in cer, dar ,daca-ti pui increderea in harul lui Dumnezeu,rautatea nu te tine afara. Da la oparte descurajarea.Ridica-te si straluceste pentru ca lumina harului lui Dumnezeu a venit peste tine                                                                                                                                  {A.W.TOZER}

Niciun comentariu: