~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 10 august 2018

ADU-TI AMINTE SA IERTI!




" Dinpotriva, fiti buni unii cu altii, milosi, si iertati-va unul pe altul, cum v-a iertat si Dumnezeu pe voi in Hristos. (Efeseni 4:32)

Indiferent cat de mult se iubesc doua persoane, in mod sigur vor aparea conflicte- or, aceasta necesista manifestarea bunatatii si a iertarii. 

Stiai ca familiile care sunt fericite si care pastreaza casnicia au aceleasi numar de certuri si de nentelegiri ca si familiile care sunt nefericite si divorteaza? Este dovedit statistic !

Deci, nu absenta conflictului face ca o casnicie sa se pastreze, ci abilitatea de a gestiona contflictul atunci cand apare. Asadar, cum gestionezi contflictul? Practicand acea stapanire de sine care impedica un conflict sa degenereze si sa aduca despartire.

Totodata inseamna sa stii ce sa faci cu sentimentele ranite, Cum ar fi mania, dezamagirea si sperantele distruse cu alte cuvinte , inseamna sa stii sa ierti si sa uiti. Dar suferinta emotionala si situatiile incordate sunt aproape imposibil de uitat,  cu cat incercam mai mult, cu atat mai mult ni le vom aminti.

Asadar, care este raspunsul? Adu-ti aminte sa ierti! Incearca sa te porti  cum Se poarta Dumnezeu cu noi. El alege sa nu ne inviniasca de aceea ce stie despre noi, El spune in Cuvantul Sau: " Eu, Eu iti sterg faradelegile, pentru Mine, si nu-Mi voi aduce aminte de pacatele tale.'(Isaia 43:25).

Asta inseamna ca daca ai ceva impotriva sotului sau sotiei tale, exista o singura solutie, iarta si uita .Poate nu vei uita niciodata cum ai fost ranit, dar poti alege sa ierti si sa mergi mai departe.

Nu, nu e usor, dar o poti face. Cum? Amintindu-ti de lucrul, stiute  sau nestiute de altii, pentru care te-a iertat Dumnezeu pe tine, si extizand acelasi har fata de sotul sau sotia Ta.{Bob & Debby Gass}

Niciun comentariu: