~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 18 iunie 2018

INDRAZNITI


























V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine .In lume veti avea necazuri ;dar indrazniti, Eu am biruit lumea."(Ioan 16:33)
Cuvantul Mantuitorului este adevarat si in privinta necazurilor. Am si eu parte de ele? Fara indoiala. Cum m-as simti ca la mine acasa, atat timp cand ma aflu in tara straina, cum sa fiu bucuros in exil sau comod in pustie?
Pe pamant nu-i locul meu de odihna. Acesta este locul meu unde se gaseste cuptorul foraja si ciocanul. Dar observ ca El imi spune sa am curaj, sa indraznesc .Vai! mai de graba eu ma simt abatut.

Duhul imi este coplesit, de indata ce sunt tare incercat;dar am paguba daca cedez acestui simtamant. Domnul ma invita sa indraznesc si nu ma voi lasa abatut.

Si prin ce imi da El indrazneala? Prin propia Sa biruinta. El zice "Eu am biruit lumea" Luptele Lui au fost mult mai aspre decat ale mele.
Eu inca nu m-am impotrivit pana la sange. Deci, de ce sa-mi pierd nadejdea ca voi birui? Priveste, suflete al meu, vrasmasul a fost biruit odata;iar eu am luptat impotriva unui dusman invins.

Si tu, lume, Domnul Isus te-a biruit deja; si, prin harul Sau ,te va mai birui si in mine.De aceea voi indrazni si voi canta un imn de lauda Mantuitorului meu biruitor.{C.H.SPURGEON}

De ce m-apasa grija ? 
De ce sunt tulburat?
De ce, in intristare ,
Mi-e duhul cufundat?
Caci doar Mantuitorul
Cu mine-i ne-'ncetat!

R: El pasarea hraneste,
Si toti crinii-mbraca El
De-ai Sai El Se-ngrijeste;
Nici de min' nu va uita.
Sa cant de fericire,
Sa cant iubirea Sa,
Caci El Si-a dat chiar viata
Spre mantuirea mea.

Niciun comentariu: