~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 17 noiembrie 2013

FII DESCHIZATOR DE DRUMURI


"Cararea pe care mergi sa fie bine gandita si toate caile tale sa fie hotarate: nu te abate nici la dreapta nici la sanga si fereste-ti piciorul de rau."~Proverbe 4:26-27~

Chiar si dupa ce ti-ai vizulizat un scop bine definit si ti-ai construit un rezervor urias de speranta ,stima de sine ,atitudine pozitiva ,curaj ,energie ,adaptabilitate si relatii bune ,nu poti sta cu mainile in san,asteptand ca altcineva sa iti croiasca drumul.

Trebuie sa te agati de orice fir sa impletesti o funie pe care sa te poti catara.Uneori ,poate vei descoperi ca bolovanul care s-a pravalit si ti-a blocat calea a eliberat ,de fapt ,o deschizatura spre un loc mai inalt.Dar trebuie sa ai curajul si determinarea sa iti asumi urcusul.

Unul dintre motto-urile organizatiei noastre Life Without Limbs este : "O noua zi ,o noua ocazie ." Nu este doar un slogan inramat pe perete, ci incercam sa traim in conformitate cu el zi de zi .Dr.Cara Barker ,psiholog si formator de lideri ,scria referitor la acest fapt intr-un blog al Huffington post : 

"Nick Vujicic demostreaza ca este posibil sa inflacarezi inima ,fiind o inspiratie pentru altii printr-o situatie pe care aproape fiecare om de pe acest pamant ar considera-o epuizanta .Un erou Vujicic gaseste oportunitati acolo unde cei mai multi vad doar o fundatura."

Cuvintele ei ma smeresc.In copilarie ,mi-a fost adesea dificil sa-mi imaginez ca vreodata voi fi socotit eroul cuiva sau ca voi fi inspiratie pentru cineva .Mi-am dat seama in copilarie ca daca sunt suparat din cauza a ceea ce nu am sau sunt frustrat din cauza a ceea ce nu pot face,toti se departeaza de mine.

Dar cand nu ezit sa slujesc altora ,oamenii sunt atrasi spre mine.Am invatat sa nu pierd vremea asteptand ,ci sa merg mai departe si sa-mi eliberez singur culoarele de care am nevoie,fiindca unul pare intotdeauna sa duca inspre urmatorul.

De fiecare data cand tin un discurs ,cand particip la un eveniment sau vizitez o noua parte a lumii,ma intanlesc cu oameni ,cunosc noi organizatii si adun informatii ce imi deschid noi posibilitati pe cale.~Nick Vujicic~ 

Niciun comentariu: