~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 23 octombrie 2012

DISCIPLINA NECAZULUI



    "In lume veti avea necazuri dar indrazniti,Eu am biruit lumea." ~Ioan 16:33~

In general ,viata crestina este considerata ca insemand eliberare de necazuri .Ea inseamna eliberare in miljocul necazurilor,ceea ce este cu totul alceva."Cel ce sta sub ocrotirea Celui Preainalt ...nicio nenorocire nu te va ajunge"- nici o urgie nu se poate apropia de locul unde tu esti una cu Dumnezeu.

Daca esti un copil al lui Dumnezeu cu siguranta vei intampina necazuri,dar Domnul Isus spune sa nu fii suprins cand acestea vin."In lume veti avea necazuri; dar indrazniti ,Eu am biruit lumea;nu aveti de ce sa va temeti".

Oamenii care ,inainte de a fi fost mantuiti,dispretuiau discutile despre necazuri, adeseori ajung ineriti ,lipsiti de motivatie dupa ce sunt nascuti din nou ,pentru ca au idee gresita despre ce inseamna sa traiesti o viata de sfant.

Dumnezeu nu ne da o viata invingatoare ;El ne da viata pe masura ce invingem.Lupta vietii este cea care ne caleste puterea.Daca nu exista lupta nu exista putere.Ii ceri tu lui Dumnezeu sa-ti dea viata ,libertate si bucurie? El nu poate face acesta daca tu nu accepti lupta.

Imediat ce acepti lupta,primesti puterea. Invinge-ti timiditatea si paseste inainte ,iar Dumnezeu iti va da sa mananci din pomul vietii si vei prinde puteri.Daca muncesti prea mult fizic,te vezi epuizat ;dar daca muncesti mult spirutual,vei primi si mai multa putere.

Dumnezeu nu da niciodata putere pentru maine sau pentru ceasul urmator,ci numai pentru lupta de acum.Suntem tentati sa privim necazurile din prespectiva judecatii omenesti.Dar cel sfant se bucura cand e zdrobit de greutati,deoarece victoria ,in acea situatie ,este cu totul imposibila pentru oricine in afara de Dumnezeu.~Oswald chambers ~

2 comentarii:

Ellie spunea...

Ce frumos... se ne bucuram... sa fim rabdatori... si sa staruim in rugaciune.

De multe ori uitam ca avem un Tata care are grija noastra... si lucreaza pentru noi!

O zi binecuvantata iti doresc~

Speranta spunea...


Da,asa este:Sa ne bucuram in nadejde,sa fim rabdatori in necaz,sa staruim in rugaciune.

Asta este lupta vietii...

Apreciez mult vizita ta!

O saptamana binecuvantata sa ai!