~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 30 septembrie 2012

CANTECUL INCREDERII

 


"Cand umblu in miljocul strimtorarii ,Tu ma inviorezi, Iti intinzi mana spre mania vrasmasilor mei si dreapta Ta ma mantuieste." ~ Psalmul 138: 7 ~

Daca ni se pare infiorator sa trecem prin strimtorare, totusi mersul nostru e binecuvantat,caci il insoteste o fagaduinta speciala .Si daca avem o fagaduinta sfanta ,ce poate realiza stramtorarea? Ce ma invata Domnul aici ? Acest:"Tu ma inviorezi ", imi spune ca atunci voi avea mai multa viata,putere si credinta .

Nu este adevarat ca deseori greutatile ne invioreaza ,asa cum face aerul proaspat cand simtim ca santem gata sa lesinam ?In fata furiei vrasmasilor nostri si mai ales a Satanei , voi intinde mana pentru a-i lovi ?Nu.
Caci Domnul meu va folosi bratul Sau ,mai puternic decat al meu, si ma va apara impotriva lor , mai bine decat as putea o face eu.

Domnul zice:"Razbunarea este a Mea".El ma va scapa prin puterea si intelepciunea Sa .Ce mai doresc?

Inima mea ,spune-ti adesea aceasta fagaduinta, pana ce o vei putea folosi ca un cantec plin de incredere si mangaiere in zilele triste. Roaga-te  sa te inviorezi ,si restul incredinteaza-I in mainile Domnului care va implini totul pentru binele tau.~ C.H.SPURGEON  ~

3 comentarii:

family focus spunea...

Mi-am adus si eu aminte in dimineata asta de dreapta Lui...si am vazut ca El sustine totul prin Cuvintul puterii Lui. L-a sustinut si pe Iov chiar cind Satan a fost sigur ca un Dumnezeu in cer si un om nenorocit pe pamint...n-are cum sa se intilneasca cu biruinta credintei...

family focus spunea...

Mi-am amintit si eu de bratul Lui...Un Dumnezeu in cer aproape de un om pe pamint care trece prin incercari...am citit diminata cu copiii despre Iov...a carui credinta a fost sustinuta de Dumnezeu.

Speranta spunea...

Atunci cand trecem prin diferite probleme ale vieti .Sa ne amintim de fagaduintele lui Dumnezeu .Biruinta o avem prin El...

"Asa ca putem zice plin de incredere:Domnul este ajutorul meu."
Multumesc mult pentru vizita!
Har si pace iti doresc!