~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 21 aprilie 2012

IN SCOALA LUI DUMNEZEU



"Luati jugul meu asupra voastra si invatati de la Mine ,caci Eu sunt bland si smerit cu inima.~  Matei 11:29 ~

Un om de afaceri a sunat la biroul unei mari companii de comunicatii si a cerut sa vorbeasca cu un prieten de-al sau care detinea o functie importanta in conducere. Secretata l-a informat ca persoana pe care o cauta nu era la birou ."Este la scoala astazi ", a explicat ea .Atunci cand omul a intrebat daca prietenul sau nu este prea batran sa mai mearga la scoala,ea i-a spus: "Nu in compania noastra .

Aceasta ar trebui sa fie atitudinea fiecarui crestin .Indiferent de cati ani umblam cu Domnul si cat de mult am asimilat din Cuvantul Lui ,avem nevoie sa invatam .Nu suntem niciodata prea batrani ca sa stam la picioarele Domnului Isus-sa invatam despre El si de la El .Niciodata nu terminam scoala lui Dumnezeu .

Daca a existat vreun om care a dobandit mari cunostinte spirituale ,acel a fost Pavel .Dar el nu sa mulltumit sa ramana la ceea ce a stiut .El a spus: "Nu ca am capatat premiul sau ca am ajuns desavarsit,dar alerg inainte ,cautand sa-l apuc ,intrucat si eu am fost apucat de Cristos"(Filipeni 3; 12 )Chemarea la crestere ne sta mereu inainte.

Cat de mult avem de invatat despre Dumnezeul nostru ! si cat de putin timp avem sa invatam ! Asa ca sa fim "la scoala " petrecand timpul cu studiul Bibliei ,invatand de la dascalii priceputi in ale Scripturii ,citind literatura crestina .Niciodata nu vom fi prea bartani sau nu vom sti prea multe pentru a mai invata noi lectii spirituale in clasa vietii lui Dumnezeu.  ~ P.R.V. ~

Niciun comentariu: