~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 12 noiembrie 2010

DUMNEZEU ESTE CU NOI



"Daca vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine si riurile nu te vor ineca;daca vei merge prin foc,nu te va arde si flacara nu te va aprinde . (Isaia 43:2 )

Aici nu ,este o punte;avem sa trecem prin ape si trebuie sa simtim puterea suvoaielor . Dar pentru trecerea acestor valuri ,starea de fata a lui Dumnezeu face mai mult decat o barca .Trebuie ca noi sa fim incercati,dar biruinta ne este asugurata,caci Insusu Dumnezeu,care este mai puternic decat apele mari,va fi cu noi.

Daca in orice alte situatii Domnul ar sta departe de ai Sai, in miljocul greutatilor si al primejdiilor El va fi sigur cu ei .Greutatile acestei vieti pot sa ajunga la o inaltime foarte mare,dar Domnul va fi la inaltimea tuturor nevoilor .

Vrasmasii lui Dumnezeu pot sa starneasca pe calea noastra multe primejdii,ca prigoane sau batjocuri grozave,care sant pentru noi ca un cuptor aprins. Dar, pentru ca Dumnezeu este cu noi ,vom trece prin acele flacari fara ca ele sa ne arda;nici mirosul focului nu se va lipi de noi.
Oh, ce siguranta minunata pentru acesti calatori,fii ai cerului si mergand catre cer !Valurile nu pot sa-i inece ,focul nu poate sa-i distruga . Prezenta Ta, Doamne,
este apararea sfintilor Tai,in miljocul tuturor primejdiilor de pe cale .
Cu toata increderea,Doamne, ma predau in mainele Tale si duhul meu sa gaseasca in Tine odihna . C . H.SPURGEON

Niciun comentariu: