~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 21 octombrie 2010

EL NE VA DUCE ACASA

"Pana la batrnetea voastra Eu voi fi Acelas pina la caruntetele voastre va voi sprijini .V-am purtat si tot vreau sa va mai port ,sa va sprijinesc si sa va mantuiesc." (Isaia 46:4)
Noi imbatranim ;dar Dumnezeu ,care se numeste EU SINT,ramane mereu Acelas .Peri albi arata ca noi mergem spre slabire trupeasca ;dar El nu slabeste niciodata
Cand noi nu mai putem sa ridicam nici o grutate si simtim greutate sa ne ducem sau sa ne purtam pe noi insine ,atunci Dumnezeu este Cel ce ne poarta .
In ani tinereti noastre ,El ne purta in bratele Sale ,ca pe meluseii Sai si El va face la fel cand vor veni slabiciuni peste noi
El ne-a creat si El S-a obligat sa ne poare .Cand vom ajunge o povara pentru prietenii nostri si o povara pentru noi insine ,Domnul nu Se va departa de noi ,ci va avea grija de noi si ne va face sa vedem izbavirea Lui .
Adesea El da slujitorilor Sai o seara lunga si linistita .Ei au lucrat si s-au ostenit toata ziua in slujba Stapanului lor si El le zice "Odihneste-te in asteptarea odihnei vesnice pe care am pregatit-o pentru tine ."
Sa nu ne temem de o vastra inaintata ci sa ne bucuram ca imbatrnim ,pentru ca Domnul este El insusi cu noi pana la sfarsit,in plinatatea harului Sau.
C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: