~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 11 august 2009

MAI DE PRET DECAT AURUL

"Ferice mai de graba decei ce asculta Cuvantul lui Dumnezeu si -l inplinesc!" (Luca 11 :28 )

Cu multi ani in urma ,intr-un tinut din germania era urmatorul obicei :comericiantii le faceau cadouri angajatilor care veneau sa-i felicite cu prilejul anului nou .Astfel ,la un comerciant cu temere de Dumnezeu au venit patru angajati ."Dragi colegi aici sunt darurile voastre !

Fiecare este liber sa aleaga ce vrea :o Biblie sau 20 de marci ."_Eu nu stiu sa citesc " zise primul ," si de aceea doresc bani ." _Ce-i drept .eu pot sa citesc ,dar ma gasesc intr-un mare necaz si voi lua bani ", zise al doilea .

Al treilea a dorit si el banii .Al patrulea era un tanar .Comerciantul il privi si il intreba vrei si tu bai ?"_"Domnule sef ,fiidca spuneti ca aceasta carte este frumoasa ,vreau s-o iau in locul banilor ,pentru a -i citi mamei din ea ."Comerciantul i-a daruit Biblia .Tanarul a deschis-o si intre pagini agasit o folie de aur .

Ceilalti trei priveau cu ochi mari la Biblie si la daruitorul ei .
"Nu este vina mea" a raspuns Comerciantul ,"ca ati ales rau .

In aceasta carte este mai mult decat aur ;in ea sunt bogatii mari .Credinta in Dumnezeu si in Fiul Sau daruieste viata vesnica .Cuvantul lui Dumnezeu te mangaie,te invioreaza si iti indreapta privirile spre bogatiile vesnice .

Preluat din samanta buna

Niciun comentariu: