~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 8 iunie 2009

VENITI PRIVITI PE DOMNUL NOSTRU

Veniti priviti pe Domnul nostru
Pe cruce rastignit de noi !
El sufere dispret si moarte
Cu trupul infrant de tot zdrobit .

R: El pentru noi, pe cruce-a fost pus :
Suferita pentru noi .
Deci ,stransi in scumpu-I Nume acum .
Sa-L preamarim ,cantandu-Itoti!

Priviti-I fruntea incununata
Cu spini ce-o fac sa sangere !
Ostasi greu il palmuiesc
Iar El Se roaga pentru ei .

Priviti-I mainile strapunse
De cuile batute adanc !
Din coasta ,sange apa curge
Iertare ,pace dand la toti.

"Si, cand a zis Isus :"Mi-e sete !"
La noi tot sa gandit atunci ,
De noi ,de toti Ii era sete :
Voia ca toti sa fie ai Lui

Si,cand osanda El purtat-a
De care vrednici eram
Strigata "Dumnezeul Meu ,oh !
De ce M-ai parasit ,de ce ?"

"Sfarsitu-s-a acuma totul ",
Pacatul ispasit a fost ,
"Eu Tie Tata ,iti dau Duhul ",
A zis si capul Si-a plecat .

Pe cruce pentru noi murit-a ,
Ca sa ne scape de pacat .
De-aceea azi slavim din inimi
Pe Cel ce pentru noi sa dat .

Descriere
Nu-i cunosc autorul care a scris cantarea .
Dar ,sa nu uitam cat a suferit Domnul Isus
Pentru noi !

Niciun comentariu: