~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

duminică, 19 aprilie 2009

ODIHNA ESTE UN DAR

"Veniti la Mine ,toti cei truditi si impovarati ,si Eu va vi da odihna .
Luati jugul Meu asupra voastra ,si invatati de la mine ,caci Eu sunt bland si smerit cu inima ;si veti gasi odihna pentru sufletele voastre .(Matei11:28,29)

Cei mantuiti gasesc odihna in Domnul Isus;cei namantiti o vor gasi,daca vin la El,caci El fagaduieste sa le-o dea .nimic nu este mai gratuit ca un dar;primiti cu bucurie ,ceea ce El da cu bucurie .
Acest dar nu-l puteti cumpara si nici castiga ,ci numai il primiti in dar .Daca sunteti "truditi "
de dorinte ambitioase ,si de pofte s-au de temeri,El va va scapa de acest jug de fer .Santeti poate "impovarati " de pacat,de griji,imprejurari ,si remuscari ,de temeri de moarte ;daca veniti la El

El va va scapa de aceasta povara.El a purtat multimea apasatoare a pacatelor ,pentru ca noi sa
n-o mai purtam .El s-a facut purtatorul greutatilor noastre ,pentru ca noi sa nu ne prabusim sub apasarea lor.
Domnul Isus ne da odihna .Credeti aceasta ?Puneti-L la incercare ,fara intarziere .Veniti la El
parasind orce alt sprijin ,crezand marturisirea lui Dumnezeu .Daca veniti la El ,odihna pe care v-0 va da El ,va fi adanca ,sigura ,sfanta ,vesinica ;

Este o odihna cereasca ,data chiar de azi ,tuturor acelor care vin la El
"Sa ne silim deci, sa sa intram in aceasta odihna."

C.H.SPURGEON

Niciun comentariu: