~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 9 ianuarie 2009

AFIRMATII DESPRE BLIBIE

"Cautati in cartea Domnului si cititi,"
"Nu exista pe lume o carte mai clar scrisa decat Sfanta scriptura ,care este fata de celelalte carti ca soarele fata de celelalte lumini .Adevarata comoara a bisericii este Evanchelia maratiei si a milei divine." (Martin Luter,teolog si reformator)

"Oricat de mult ar inainta cultura,oricat de mult ar creste stiintele naturalein intinderea si profunzime,oricats-ar dezvlta spiritul omenesc,tot nu va putea trecepeste cultura morala a crestinismuluicare straluceste in evanchelii." (wolfgangvon Goethe,poet german)

"Inaintea tuturor celorlaltor carti ,cartea aceasta-Biblia -trebuie sa intre in casa mea."
(Johann Heinrich von Madler,astronom)

"Marturisesc ca maiestatea Scripturii m-a umplut de uimire :sfinteniaEvancheliei vorbeste inimii
mele.Este cu putinta ca Acela a carui viata este povestita acolo sa fie numai a unui om? Este cu putinta ca o carte asa de sublina si totodata asa de simpla sa fie scrisa de oameni?"
(Jean Jacgues Rousseau,scritor francez)

Acest articol este din
samanta buna

Niciun comentariu: