~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

joi, 10 iulie 2008

Viata mea este in mana lui Dumnezeu

"Soarta mea este în mană Ta..."psalmul 31.15

Viaţa mea este în mană lui Dumnezeu

Ce bine ca Dumnezeu a elaborat un plan pentru viata mea! Ce bine ca nu eu ,trebuie sa planific ,ci pot sa-l întreb pe Dumnezeu care este planul Sau pentru viaţa mea!

Eu nu vad nici macarce este dupa urmatoarea curba,si nici decum ce este dupa deal .Dar stiu un lucru :Dumnezeu detine din inaltimea Sa o privirede ansamblu asupra vieti mele.de cesa-mi fac grij ?Oricum ingrijorarea nu ajuta la nimic.

Timpul meu sta in mana Lui Dumnezeu .El a numarat si a stabilit ani,zilele si orele vieti mele .La aceasta nu poate schimba nimic,nici indoeala,nici ingrijorarea mea,asa ca nu am nici un folos nici daca ma indoiesc ,nici daca ma ingrijorez .Mai degraba am motiv sa ma incred in Dumnezeu.

In intelepciunea Sa,Dumnezeu a masurat timpul vieti mele cu masura de aur a bunatatii Sale.
Oare nu trebuie sa-L cinstesc prin credinta ?Oare sa fiu nemultumit de actiuniea Sa?prin aceasta
L-as necinsti ,cand de fapt eu sunt asezat in pozitia de a-L cinsti .

Nu ,nu trebuie sa ma indoiesc,nici sa ma ingrijorezci vreau sa ma incred in El si sa-l cinstesc

"Numele Domnului este un turn tare; cel neprihanit fuge in el si sta la adapost" ( Proverbe 18. 10).
Acest articol este din Calendar crestin Samanta buna



Niciun comentariu: