~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 3 octombrie 2022

"ORICE RUGACIUNE EVLAVIOASA ESTE ASCULTATA"


"Nu sfarsise el inca de vorbit,si a iesit, cu vadra pe umar Rebeca...Atunci omul a plecat capul si s-a aruncat la pamant inainte Domnului, zicand:"Binecuvantat sa fie Domnul ...care n-a parasit induratea si credinciosia Lui.( Ceneza 24:15-26,27)

Orice rugaciune evlavioasa este ascultata chiar inainte de a fi terminata- "Nu sfarsise el inca de vorbit ..." . Aceasta pentru ca Domnul Hristos ne-a asigurat in Cuvantul Sau;"Orice veti cere de la Tatal , in Numele Meu,  va da"(Ioan 1^23)

Cand ceri prin credinta si-n Numele lui Hristos- adica in unitatea cu El si voia Lui- ' vi se va da" (Ioan 15:17)
Atat timp  cat Cuvantul lui Dumnezeu nu poate sa cada, ori de cate ori indeplinim aceste simple conditii, raspunsul la rugaciune noastra a fost deja dat si implinit in tipmpul rugaciunii, chiar daca nu se va arata pe pamant decat mult mai tarziu.

De aceea este intelept sa inchei fiecare rugacune cu lauda si multumire la adresa lui Dumnezeu pentru raspunsul pe care deja l-a dat
." El mi-a zis: Daniele, nu te teme de nimic ! Caci cuvintele tale au fost ascultate  din cea dintai zi, cand ti-ai pus inima ca sa intelegi, si sa te smeresti inaintea Dumnezeului tau si tocmai din pricina cuvintelor  tale vin eu acum! (Daniel 10: 12) 

Cand ne incredem in Dumnezeu pentru o binecuvantare, trebuie sa avem o atitudine de credinta si sa incepem sa actionam si sa ne rugam ca si cum binecuvantarea va fi deja a noastra.

Sa-I raspundem lui Dumnezeu ca si cum El ne-a indeplinit cererea . Aceasta atitudine de incredere inseamna sa ne bizuim pe El pentru ceea ce am cerut si sa luam ca atare faptul ca El ne-a dat ce am cerut si va continua sa ne dea.

Cand oamenii  se casatoresc, au imediat o noua perspectiva de viata si incep sa se compoarte ca atare.

Asa ar trebui sa fie si cand Il primim pe Domnul Hristos ca  Salvator al nostru, ca Sanctificator al nostru, ca Vindecator al nostru, sau ca Eliberator al nostru.
  
El se asteapta ca noi sa avem o noua perspectiva, in care sa-L recunoastem pe El in capacitatea  si rolul pentru care ne-am increzut in El, si in care sa-L lasam sa fie pentru noi tot ce I-am cerut prin credinta.
{IZVOARE IN DESERT}

Niciun comentariu: