~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 27 ianuarie 2020

"EU SUNT CU VOI IN TOATE ZILELE"


























"Nu voi M'ati ales pe Mine;ci Eu v,am ales pe voi;si v'am randuit sa mergeti si sa aduceti roada,si roada voastra sa ramana,pentru ca orice veti cere de la Tatal, in Numele Meu sa va dea.(Ioan 15:16)

E bine sa stii ca exista Cineva care este intotdeauna acelasi, Cineva care este intotdeauna cu noi.Este bine sa stii ca, in mijlocul valurilor agitate ale vietii, exista o stanca neclintita.

Oh, suflete, nu-ti lega inima de bogatiile ruginite, mancate de molii, pieritoare, ci aseaza-ti  inima pe Cel care ramane mereu credincios.

Nu-ti cladi casa pe nisipurile inselatoare ale lumii; cladeste-ti sperantele pe Stanca, fiindca ea va ramane sigura in valurile de vant.Suflete, ascunde-ti comorile in visteria sigura; aseaza-ti  nestematele intr-un loc in care nu ti le va gasi nimeni.

Punele pe toate in Domnul Hristos. Pune-ti toata afectiunea in persoana Sa, toate sperantele in meritele Sale, toate increderea in eficacitatea sangelelui Sau si toata bucuria in prezenta Sa, ca sa poti
rade in fata nimicirii.

Aminteste-ti ca toate florile din gradina lumii se vor ofili, si ca va veni ziua cand totul se va trasforma in pustiu.

Suflu negru al mortii iti va stinge in curand candela. Oh ce bine este sa te bucuri de lumina soarelui dupa ce se stinge candela! Valul intunericului va urla curand intre tine si tot ce ai.

Incredinteaza-ti inima Celui care nu te va parasi niciodata. Increde-te in Cel care va merge cu tine in intunericul mortii, si te va duce in siguranta pe plaiurile vesniciei, ca sa fii cu El pentru totdeauna.

Ridica-te, fiu al durerii, si pune-ti tainele Prietenului care "tine la tine mai mult decat un frate"(Proverbe  18:24) Incredinteaza-ti toate grijile Celui care nu-ti va fi luat niciodata, care nu te va parasi niciodata,

si care nu te va lasa sa pleci nicaieri,fiindca "Isus Hristos este acelasi ieri ,azi si in veci.(Evrei 13-8)
"Iata,Eu sunt cu voi in toate zilele" este o fagaduinta indestulatoare sufletului meu, si prin ea voi invinge orice.{CHARLES H.SPURGEON}

Niciun comentariu: