~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 20 septembrie 2016

PROGRAMUL CREDINTEI























Si  oricine traieste, si crede in Mine, nu va muri niciodata.Crezi tu lucru acesta?" "Da Doamne," I-a zis ea, "cred ca Tu esti Hristosul, Fiul lui Dumnezeu, care trebuia sa vina in lume." (Ioan 11 26-27)

Marta credea in puterea pe care o avea Isus Cristos, credea ca, daca ar fi fost prezent, El ar fi putut
sa-i vindece fratele; de asemena, ea credea ca Isus era intr-o legatura deosebita de stransa cu Dumnezeu si ca orice I-ar cere El, Dumnezeu ar face.

Dar ea avea nevoie de o apropiere si mai mare de Isus. Programul credintei Martei isi avea implinirea in viitor, dar Isus a continuat sa o conduca pana cand credinta ei a devenit un bun personal, care s-a transformat treptat intr-o mostenire specifica: "Da, Doamne...cred ca Tu esti Cristosul..."

Exista ceva asemanator in felul in care Dumnezeu lucreaza in tine? Te invata Isus sa ai o apropiere personala de El ? Lasa-L sa insiste asupra acestei intrebari: "Crezi tu lucrul acesta?"Te confrunti cu indoieli in viata ta?

Ai ajuns ca Marta, la un stadiu in care programul tau de credinta este pe cale sa se transforme intr-o credinta personala? Acest lucru poate avea loc doar cand o problema personala aduce constienta nevoii noastre personale. A crede inseamna a te consacra.

In programul credintei mentale eu ma consacru si resping orice nu are legatura cu acea consacrare.In domeniul credintei personale ma consacru din punct de vedere moral acestei cai a increderii si refuz sa fac orice compromis; iar in domeniul unei incredintari specifice ma predau, din punct de vedere spiritual lui Isus Cristos si ma hotarasc sa ma las condus numai de Domnul in lucrul respectiv.

Cand stau fata in fata cu Domnul Isus Cristos si El imi spune: "Crezi lucru acesta ?", credinta mea se dovedeste a fi la fel de naturala ca si respiratia si sunt uimit ca am putut fi atat de stupid, incat sa nu ma incred in El mai inainte .{Oswald Chambers} 

Niciun comentariu: