~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 7 noiembrie 2012

BINE-I LANGA TINE



Bine-i langa Tine,calator cand sunt
Dumnezeu puternic,minunat si sfant
Cat de mare-i valul in furia lui
Bland se linisteste un Cuvant cand spui...

Bine-i langa Tine,cand necazuri am
Tu-mi reversi din ceruri,dulcele-Ti Balsam
Cat de grea-i durerea o poti alina...!
Vindeci orice boala cand e voia Ta...

Bine-i langa Tine!chiar cand sunt lovit
Cand sunt pus deoparte si sunt umilit...
Astept in tacere .Izbavirea Ta,
Caci sti vremea-n care ma vei inalta..

Bine-i langa Tine orsiunde as fi
Tu-mi reversi in suflet sfinte bucurii !
Cand Tu esti cu mine .Nu ma ratacesc
Pe carari alese pasii mei pasesc...

Mare va fi cesul ! in mareata zi
Cand la noi Isuse ,din nou vei veni!
Voi fi langa Tine vesnic fericit!
In locasul care ni l-ai pregatit!
~ Nicu Wagner~

2 comentarii:

Ellie spunea...

" Bine-i langa Tine orsiunde as fi
Tu-mi reversi in suflet sfinte bucurii!"

Numai langa El simtim linistea si pacea... intro lume plina de desamagiri.

"Nici un prieten nu-i bun ca Isus... niciunul!"

Domnul Isus sa fie slavit pentru dragostea Lui fata de noi.

Un weekend placut!

Speranta spunea...



Ce bine este sa-L avem pe Domnul Isus langa noi.Nu suntem singuri niciodata..."Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele..."

Multumesc pentu vizita!

Un weekend placut iti doresc!