~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

vineri, 29 aprilie 2016

TU ESTI PE TARMUL VIETII NECUNOSCUT DE NOI.
























Cand vin dureri,Isuse, Cand trecem prin nevoi,
Tu esti pe tarmul vietii necunoscut de noi.
Noi nu vedem atuncea decat ce-i neplacut
Dar tu esti in durere de noi necunoscut.


Cand e senin tot cerul,cand haruri curg suvoi,
Tu esti pe tarmul vietii necunoscut de noi.
Noi intelegem numai cat ochii au vazut
Dar Tu esti Cel ce darui, de noi necunoscut.

Caci tot ce vine-n viata: inseninari ori ploi
Tu esti ascuns in ele,necunoscut de noi.
Dar la sfarsit, cand toate vor fi cum n-am stiut,
Te vom vedea, Isuse cum nu te-am cunoscut.

Autor necunoscut

Cand furtuna vajie naprasnica,
Si-al tau cer albastru ti l-a-ntunecat
In loc sa-ti pleci capul tau, indurerat,
Gandeste: cat bine Domnul ti-a facut!

R. Te gandeste ce mult bine El ti-a facut intruna pan-acum!
     Pune-L inaintea ta atunci si vedea-vei cat de mare este El!

Cand pe cale plina de alunecus,
Tu te clatini sub povara ta cea grea,
La-cea Mana tare tu sa te gandesti,
Ce de-atatea ori te-a binecuvantat.

Cand pe drumul tau pe-acest pamant tu pierzi
O comoara scumpa si iubita mult,
La cereasca mostenire sa gandesti,
Ce te asteapta sus, in slava, la Isus!

Binecuvinteaza dar neincetat
Pe-acest Tata,care-n fiecare zi
Varsa peste tine bogatia Lui,
Bogatia dragostei  Lui de nespus!

Autor necunoscut
 



Niciun comentariu: