~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

miercuri, 20 aprilie 2016

" INTRISTARILE NOASTRE"




















"Caci intristarile noastre de o clipa lucreaza pentru noi tot mai mult o greutate vesnica de slava."
(2 Corinteni 4:17)

Intristarile noastre sunt usoare,spune apostolul Pavel . Cel credincios nu e scutit de in tristari. Domnul a randuit cu cantarul Lui, fiecaruia si o parte de intristari, potrivit cu planul Sau, spre binele nostru.
Ele sunt ale noastre,nu ale altora .

Credinciosii din primul veac au avut parte de multe intristari. Ei au fost pioneri ai credintei ,deschizatori de drumuri.  Si totus apostolul Pavel le numeste "usoare".

Un lucru pare greu cand lipseste puterea. Pentru un copilas, un kilogram pare greu, dar e nimic pentru un adult. Domnul nu-mi da ceva peste puterile mele. Dar eu e bine sa ma intaresc in puterea tariei Lui, ca sa le pot suporta.

Intristarile noastre sunt de o clipa. in raport cu vesnicia, ele sunt asa de efemere  ca nu merita sa fie luate in seama. De aceea este bine sa nu ne vaicarim, ci sa asteptam in rabdare clipa urmatoare,caci ele sunt de o clipa.
Un mic nor a acoperit soarele,dar in clipa urmatoare soarele se iveste iar.

Intristarile noastre lucreaza o greutate vesnica de slava. Deci intristarile noastre au o mare importanta
Ele aici sunt usoare si de o clipa, iar sus lucreaza o greutate vesnica de slava.

In ce constrast frumos le pune apostolul Pavel: aici intristari, sus slava; aici sunt usoare, iar sus o  greutate; aici intristarile sunt de o clipa, iar sus greutatea de slava e vesnica.

Invatatura e sa nu ma uit la ceea ce e de o clipa, ci sa la ceea ce e vesnic.Sa nu ma revolt cand vin intristari. Sa nu-mi pierd cumpatul la necazurile si greutatile samanatului ,ci sa am in vedere un seceris bogat.

Privind lucrurile in lumina vesniciei,ma intaresc in omul din launtrul si nu cad de oboseala.Sa fac exercitii in ridicarea de greutati, in sens spiritual ,si voi constata ca intr-adevar intristarile noastre sunt usoare.

Cand vine o intristare, vine o investitie la slava vesnica.Vreau sa multumesc Domnului si pentru intristari. {Petru Popovici}

Niciun comentariu: