~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

marți, 5 aprilie 2016

FARMACISTUL




















"Atunci ,in strimtorarea lor, au strigat catre Domnul si El i-a izbavit din necazurile lor."( Psalmul 107:6)
"..ai mila de mine ,asculta-mi rugaciunea.(Psalmul 4:1)

Intr-un oras din Franta traia un farmacist necredincios. Era presedintele gruparii "Liberi cugetatori"si
considera ca numai cineva slab de minte poate sa creada in Dumnezeu. El lupta impotriva a tot ceea ce indrepta gandurile spre Dumnezeu.

La sfarsitul unei zile foarte incarcate cu diferite lucrari ,abia a inchis farmacia si s-a pregatit de culcare, cand soneria a sunat puternic. A deschis usa bombanind ceva impotriva clientului suparator. Era o fetita care avea in mana o reteta.

- Domnule farmacist ,mama este grav bonlava . Doctorul care a consultat-o,  a spus ca trebuie sa ia imediat doctoria scrisa pe reteta aceasta.

Farmacistul a inceput sa prepara doctoria in graba. Dupa ce a terminat, a dat fetitei doctoria oftand si usurat si a si a inchis din nou. Dar, deodata, pe cand aseza la locul ei sticla din care pregatise doctoria, a fost cuprins de groaza: i-a dat din gresala fetitei o otrava.

O singura lingurita din preparat era sufucient sa moara bonlava .Ce era de facut ? Nu o cunostea pe fetita, ca sa mearga dupa ea acasa. Era disperat. L-a cuprins o sudoare rece, ca de moarte: "Maine, tot orasul va sti ce s-a intamplat. Voi fi arestat ca ucigas. m-am nenorocit si pe mine, si pe ai mei. Ce sa fac?

Necredinciosul inversunat a ingenuncheat in mijlocul farmaciei si s-a rugat astfel: "Dumnezeule , daca   existi intr-adevar, fa o minune ca bonlava sa nu ia otrava!  Voi crede in tine ; nu voi mai fi vrasmasul Tau, ci ucenicul Tau ascultator!"

La scurt timp dupa rugaciune, soneria s-a auzit din nou; fetita s-a intors din nou plangand:
- Domnule farmacist , m-am impedicat pe drum, am cazut si am spart sticla.

Cu cata bucurie si recunostinta a preparat din nou farmacistul medicamentul! Ramanand iarasi singur,
a ingenuncheat pentru a doua oara si i-a multumit lui Dumnezeu .Din ziua aceea a fost un crestin adevarat.

Dumnezeu, in harul Sau bogat, nu priveste trecutul incarcat de pacate, ci , daca un pacatos striga la El ,il asculta. Cand un pacatos Ii cere iertare lui Dumnezeu, rugaciunea acestuia este  intotdeauna ascultata . El nu refuza pe nici un pacatos care se pocaieste .

Multi oameni, cand se afla in incercari ,Ii cer lui Dumnezeu sa sa-i scoata din ele ,promintind ca se vor preda Lui. Si Dumnezeu , in suveranitatea Lui, unora le asculta rugaciunea, altora le amana raspunsul , pregatindu-le  ceva mai inalt decat cererea lor.

Conteaza mult nu ce promiti in momentele incercarii, ci ce implinesti dupa ce Dumnezeu a gasit cu cale sa te scoatadin incercare.{Samanta buna}

Niciun comentariu: