~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

sâmbătă, 23 aprilie 2016

EU SUNT CU VOI IN TOATE ZILELE




















"Vam spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine. In lume veti avea necazuri; dar indrazniti,Eu am biruit lumea." (Ioan 16:33) 
" Si iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului amin.(Matei 28:20)

Domnul Isus este in toate zilele cu noi, un ajutor in nevoi si greutati, Ucenicii erau pe mare, in furtuna, care amenita sa-i inece,dar Domnul Isus, care dormea pe un capatai, Se scoala indata si zice:"Taci fii linistita" Si indata apele s-au potolit.

El nu ne uita, El are ganduri bune pentru noi ganduri de iubire, El este un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi. In casa Mariei, si a Martei si a lui Lazar a intrat moartea. Daca El a ingaduit sa intre moartea acolo, a fost un prilej pentru El sa-Si arate puterea si sa Se descopere si mai clar familiei din Betania.

El a hranit mii de oameni in pustie cu cateva paini si cativa pesti,iar cantarea crestina spune: "El pasarea hraneste  si toti crinii imbraca El".

El ne vorbeste in boala, cand suntem bonlavi. Sunt plante care nu-si dau mirosul decat atunci cand le sfarami. Tot asa, sunt credinciosi care in imprejurari grele se arata cat de credinciosi sunt; zdrobiti oarecum prin suferinta, ei dau parfumul credintei pe care o au.

Pe unii din noi, El ne trece Iordanul in tara fagaduintei lui Dumnezeu. si am citit in aceasta privinta o intamplare care mi-a mers la inima. Era un baietel care s-a dus la un coleg sa-si faca lectiile impreuna si, pe cand sedea ei acolo, deodata s-a facut un intuneric, cum se face deseori la munte nori grosi au venit si a inceput o ploaie torentiala.

Valea s-a umplut cu apa si baietelul se gandea cu groaza: Ce ma fac,cum mai ajung acasa?...Si tremura de frica. Dar in timp ce el tremura, vede pe fratele lui mai mare, imbracat intr-o manta groasa
si cu un felinar in mana: venise sa-l ia. L-a luat in brate, l-a bagat sub manta si a trecut cu el prin apele acelea mari.El a rasuflat usurat cand a vazut pe fratele lui mai mare ca a venit la el , ca sa-l duca in brate.Si asa a ajuns acasa.

Si eu ma gandesc, ca om: cand se va face intuneric mare in jurul nostru ,cand vor incepe greutatile bolii sa napadeasca,sa ne distruga, Domnul Isus poate sa vina sa ne ridice sufletul, sa ne ridice chiar pe maini, ca nu cumva sa ne impiedicam piciorul de vreo piatra.

Aceasta imi este nadejdea, ca Domnul nostru va fi cu noi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului, Va fi desigur si atunci cand primejdia va fi mai mare si cand frica mortii ne va fi coplesi.t Frica mortii nu ne stapaneste, totusi este natural ca unul sau altul dintre noi sa fie ingrozit de moarte.

Gemem in trupul acesta din pricina stricaciunii care-l amenita ,dar nu gemem pentru sufletul nostru care va merge in locasurile vesnice."Iata ca Eu sunt cu voi in toate zilele, pana la sfarsitul veacului."
 {Teodor Popescu}

Niciun comentariu: