~Psalmii 86:11 Învaţă-mă căile Tale, Doamne! Eu voi umbla în adevărul Tău. Fă-mi inima să se teamă de Numele Tău. ~

luni, 12 aprilie 2010

PRIMIRE !

"Iata Eu stau la usa si bat .Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa,voi cina cu el ,si el cu Mine."(Apocalipsa 3:20)

Tarul Rusiei ,Petru cel Mare (1682-1725)era un om care isi iubea poporul si de aceea i-a facut mult bine .Ca sa cunoasca necazurile poporului ,se spune ca avea obiceiul sa se imbrace in haine de taran si sa mearga prin sate .

Intr-o zi a vizitat satele din jurul Moscovei intreband pe la case daca poate fi primit peste noapte. Oamenii insa l-au refuzat .Tarziu in noapte a ajuns la o casuta de tarani si a batut la usa .Taranul a fost prietenos si la servit cu o cina buna ,apoi l-a invitat sa doarma in casa lui .

Oaspetele a plecat de dimineata spre treburile lui .Dupa masa a venit o caleasca imparateasca avand tot felul de daruri si s-a oprit la casa taranului .Astfel ,sarmanul taran deveni bogat .pentru ca il primise pe Tar ,a fost rasplatit .

Aceasta ne aminteste de Fiul lui Dumnezeu .El S-a facut sarac ,S-a smerit ,a murit de buna voie pe cruce pentru pacatele noastre ,a inviat si a devenit Salvatorul tuturor celor care il primesc in "casuta "inimii lor .El bate la orice usa ,iar cine ii deschide este rasplatit cu comorile cerului .
Aceasta fila de calindar este o bataie la usa inimi tale ,cititorule !deschide chiar acum!

Samanta buna

Niciun comentariu: